Kanarian saarten sivusto Foorumin päävalikko Kanarian saarten sivusto
Kaikille Kanariasta pitäville henkilöille.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
 Viimeisimmät aiheet kotisivuilleViimeisimmät aiheet kotisivuille   

"Mökkipäiväkirja" 2012

Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 32, 33, 34  Seuraava
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kanarian saarten sivusto Foorumin päävalikko -> Asian sivusta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vilperi
Admin 1

LähetäLähetetty: Tii Elo 14, 2012 2:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joko raja ylitettiin!!?? Suoraa kopioi ja liitä systeemiä olen käyttänyt.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10823798

"Erakon kosto
14.8.2012 18:05
0
Sulje
Kurmuuttamisella tarkoitin nimenomaan sitä väkivallan uhkaa niille, jotka sattuvat olemaan toista mieltä herran kanssa.

On monissa yhteyksissä käynyt ilmi, että Vilperi liikkuu lomamatkoillakin (Playa del Ingles-Maspalomas) aseitettuna teräaseella. Hän on siis aina aseistettu. Hän kuljettaa mukanaan puukkoa ja perhosveistä. Teräasetta ei kuitenkaan saisi kantaa mukanaan julkisella paikalla edes piilotettuna.

Lisäksi hänellä on ampumaharrastus, ja hän omistaa aseita, mm. pistoolin ja haulikon. Pistoolin voi purkaa osiin ja hajauttaa eri matkalaukkuihin, patruunat voi ostaa paikan päältä vaikkapa Las Palmasista itse tai laittaa jokin tuttu espanjalainen asialle sinne.

Esimerkiksi Jokelan ja Kauhajoen surmien erillistutkinnoissa on selvitelty surmaajien taustoja, ja eräinä surmatöihin ohjaavina tekijöinä ovat olleet juuri yksinäisyys, erakoituminen ja aseharrastus. Kulissit toki pidettiin pystyssä loppuun asti.

Enpä ihmettelisi kostoretken toteuttamista Kanarialle. Lööpit jo näen verkkokalvollani.

Toisinajattelijoiden tietoja kerätään ja tiedustellaan tuon yksityisen Kanaria-sivuston kautta. Sinne hän pyrkii saamaan runsaasti kävijöitä, joiden jäljistä saa kaikennäköistä irti.

Kävijöiden tietokoneiden ip-osoitteet, tarkat sijainnit, kellonajat, nimet ja muut taustatiedot siinä sitten kätevästi selviävät, koska ne jäävät palvelimen lokiin. Hän on ns. Admin ja pääsee noihin tietoihin käsiksi suoraan. Loput tiedot selviävät sopivasti internettiä ristiin selaamalla. Vilperin omien atk-taitojen vähättely on tähän kuuluvaa pelkkää hämäystä.

Yhdistelemällä julkisia tietoja useasta eri lähteestä voi hahmottaa kokonaisuuden, jollaista ei ole tarkoitettu lainkaan julkiseksi. Internet on siksi monille yksityiselle kostajalle keskeinen työväline.

Jos et halua joutua Vilperin listalle henkilökohtaisine tietoinesi, älä avaa noita linkkejä, älä vieraile ko. sivustolla, linkki on nykypäivän Troijan hevonen, jolla ajetaan elämäsi sisään.

VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti

vilperi571
14.8.2012 18:34
0
Sulje
Kanarian tuulissa on näköjään keksinyt taas uuden nimimerkin!! Smile

Tekisi mieli ottaa nyt jo yhteyttä ylläpitoon, mutta anti olla!

Esitetty informaatio on samaa turvallista laatua, kuin mitä hän on tuottanut jo aiemmin tälle foorumille!! Smile)))

Sen verran pitää oikaista: Palvelimen omistaja pääsee noihin Ip ym. tietoihin käsiksi ja oikeuden tai poliisin määräyksestä hän ne tiedot luovuttaa viranomaisille.

Ylläpitäjänä minä en pääse noihin käsiksi ja minua ei edes ne kiinnosta!
Kun ihminen sivustolla käyttäytyy asiallisesti ja joskus kehoituksesta muokkaa viestiään siten, että kelpaavat yli 12v:n luettavaksi niin mun moderaattorin tehtävät on silloin tehty.
Sivustoa ei sensuroida kuin pakosta ja tähän asti mun ei ole tarvinnut niihin puuttua kuin muutaman kerran mitä nyt Kanarian tuulissa aiheutti vähän enemmän duunia! Smile)
Harrastustani en ole koskaan kieltänyt ja yhtenä osoituksena on yli 8500 kirjoitettua viestiä eräällä metsästysaiheisella foorumilla ja nekin samalla nickillä minkä vuonna 2005 valitsin ja jota eri muunnoksin olen käyttänyt myös täällä.

Eiköhän multa jo olisi luvat viety jos mä olisin jotenkin uhka yhteiskunnan järjestykselle, koska sillä foorumilla on joskus peistä taiteltu oikein kunnollakin! Smile)

Edelleen ystävällisin terveisin
Vilperi

VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
Poista

vilperi571
14.8.2012 18:56
0
Sulje
Ps. Tallensin viestiketjun, koska tämä täyttää jo törkeän kunniannianloukkauksen rajat jossa minua vertaillaan jo joukkosurmien tekijöihinkin.

Pitänee kysyä muutamalta ystävältä, että kannattaako minun jo ottaa yhteyttä viranomaisiin.

VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
Poista"

Vieras

LähetäLähetetty: Tii Elo 14, 2012 5:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vie vaan juttu eteenpäin vilperi, eihä tuollasta leukojen loksutusta jaksa kukaan kuunnella..

Ite ainakin tykkään seurailla sun kirjoituksia, et mitä se "mökki höperö" on taas tänään touhunnu Laughing
Takaisin alkuun
Vilperi
Admin 1

LähetäLähetetty: Tii Elo 14, 2012 5:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

S24:ta se viesti on jo häipynyt, joten jääköön nyt tämän foorumin anniksi! Laughing

Jotenkin vaan pahalta tuntuu, kun tämän koko Kanariansaarten sivuston ylläpitäjänä joudun tuollaisten hyökkäysten kohteeksi, vaikka jokainen kirjoittamani viesti on luettavissa täältä ja taatusti pelaan avoimin kortein.Evil or Very Mad
Admin 1

LähetäLähetetty: Tor Elo 16, 2012 9:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tehdääs taas pieniä päivityksiä, ettei tuo lukijamäärä vain käänny laskusuuntaan!!! Laughing
Mittari tarjoaa jo yli 10500 lukukertaa tälle "päiväkirjalle", joten olen mä onnistunut vähän herättämään porukan mielenkiintoa!
Kiitoksia siitä kaikille!!

Ei tässä mitään ihmeempää ole tapahtunu; muutamana iltana kun on pimeetä ollu, niin ollaan ajoitettu iltalenkki sinne 11 jälkeen,
mikäli muuttosupeja lähinurkilta löytyisi, mutta ne tutkimiset on ollut lähinnä vähän pellonvierustan kävelyä kun vilja on
vielä korjaamatta. Tyhjän saa pyytämättäkin!! Laughing Kunhan paikallinen viljelijä saa satonsa korjattua, niin hiukan
helpottuu supien etsintä.

Ilmoissa ei ole ole ollut valittamista lämmöt päivisin yli 20:ä; illat pimenee ja valaistuslaitteidenkin kunto ja patterit on
pitänyt tarkastaa; syksyynpäin ollaan pahasti menossa. Heitteli tuossa parin kuuron muodossa pari milliä vettäkin,
niin ajattelin hiukan päivitystä tehdä kun maasto on märkää; tosin aurinko kyllä nyt taas paistaa. Wink

Parit kuvatkin on kertynyt ja yksi uusi sapuskaohjekin on nähnyt päivänvalon ja sen voi käydä lukaisemassa tuolta:
http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=250

Koko stooria en tänne laita, mutta laitetaan ny yks foto valmiista tuotteesta! Laughing :

Pieneksi on mennyt jo päivänkakkarankin kukka; suhde löytyy kun vertaa viereisiin ruohonkorsiin! Laughing :

Parit hieman humoristisemmatkin kuvat kehiin! Laughing

Jokohan vanhalle hetekalle pitäisi etsiä uusi sijoituspaikka!?? Laughing :

Rappurallin harjaksetkin varmaan pitäis vaihtaa uudempiin versioihin, kun sammal on tuonkin verran levittäytynyt!? Wink :

Vielä jaksaa peruna kasvaa varsiensa puolesta.:

Mutta se päivä lähestyy uhkaavasti kun varret on pakko niittää pois!:

Kaurapeltokin alkaa tuleentumaan ja mikäli tuo rikkakasvusto ei korjuun yhteydessä haittaa, niin sadostakin näyttäisi tulevan varsin hyvä. :

Eipä tuossa taas sen kummempaa; mökillä elämisestää naatitaan koiruuden kanssa ja jatketaan taas kun aihetta ilmenee. Twisted Evil
Admin 1

LähetäLähetetty: Lau Elo 18, 2012 1:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eipä mitään ihmeempiä; vieraita kävi ja kahveet tarjottiin tänään ja vähän siementäkin lähti vierailun lopuksi matkaan. Wink

Saa tuo eräs häirikkö taas jutunjuurta tuonne S24:lle Vilperin asiattomasta kielenkäytöstä, jota hän nyt levittää
vähän jokaiselle foorumille unohtaen edes kohtuullisen netiketin säädökset!! Laughing Laughing

Asiat voi esittää niin monella eri tavalla ja mä tarkoituksella jätän aina jotain kertomatta, että lukija voi sitten omassa päässään
arvuutella, että mitäköhän se Vilperi taas tuollakin tarkoitti!?? Twisted Evil

En ottanut vierailusta kuvia mutta toinen vierailijoista käytti kyllä kameraansa aktiivisesti, joten voipi olla että saan jonkun
kuvan myös itselleni ja jopa ehkä julkaisuluvankin tälle foorumille, niin suuri "salaisuus" sen myötä sitten paljastuu. Laughing Laughing

Alkaa tulemaan viikko täyteen kun päivän ylimmät lämpötilat ovat olleet tuolla yli kahdenkympin ja aurinkoakin on riittänyt vähintään kotitarpeiksi,
kaurahalmekin osoittaa kypsymisen merkkejä, mutta mitä aamulla muutaman jyvän maistoin, niin ei ainakaan
viikkoon ole mitään asiaa korjuuseen vaikka kelit tälläisenä jatkuisikin! Evil or Very Mad Pehmeää on jyvä vielä.

Parit kuvat on kuitenkin kertynyt ja laitetaan nekin nyt näytille taas vaihteeksi. Laughing Laughing

Apila kukkii vielä ihan nätisti tuossa kesantopellolla:

Vähissä on syyskesän kukat, mutta tässä hiirenvirna samalta pellolta:

Ojan ja pellon välistä bongasin tuon:

Nokkosperhonenkin hakee ravintoa apilankukasta:

Pylväskataja tuo hyvän kontrastin punertavalle pihlajalle. :

Möykkyäkin on pariin kertaan taas harjattu, joten senkin kelpaa ottaa metsästyskausi vastaan.

Heti aamulla kun ulko-oven avasin, niin elämänlanka oli aukaissut kukkansa aamutuimaan:

Kompostikin sai taas täydennystä ja haju + ympäristönhaittatekijöiden estämiseksi + palamisen edistämiseksi laitettiin taas
runsaasti muutakin tavaraa joukkoon:

Yks foto meinas unohtua ja tässä kopio naamakirjasta:
"Vaikka tupakointi onkin nykyään täysin pannassa, niin tuollainen vanha tuhkis on jokapäiväisessä käytössä täällä mökillä;
mulla kun on punaturkki se tärkein koirarotu, niin vaihtaisin sen mielellään johonkin siihen liittyvään tuhkikseen tai muuhun.
Onhan tuo kaunis kun sen muistaa välillä pestä, mutta jollekin saman rodun omaavalle henkilölle varmaan paljon mieluisampi kuin mulle!??"

Hiukan olen vääränkoivun alta saanut tietoa joistakin kuvista, joita mahdollisesti voi täälläkin julkaista, mutta kahtellaan........ Laughing Laughing
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kanarian saarten sivusto Foorumin päävalikko -> Asian sivusta Kaikki ajat ovat GMT - 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 32, 33, 34  Seuraava

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

4000 euron laina

Hanki sinäkin ilmaiset kotisivut, ilmainen foorumi tai blogi