| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
umpikuja13 Admin

|
Lähetetty: Tor Hei 17, 2008 8:21 Viestin aihe: Mitä teette? |
|
|
Mitäs te teette näin siviilissä muuta kuin pelaatte?
Opiskelua, töitä, ajantappoa muuten vaan, vai jotain ihan muuta?
Ite oon nykyään töissä. Asentajana vähän niinkuin autoja, muttei kuiteskaan... nostureita.... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jagdpanther Pendulum

|
Lähetetty: Tor Hei 17, 2008 11:19 Viestin aihe: |
|
|
Kohta lähtee amiksen viimeinen vuosi käyntiin, saas nyt nähdä tuleeko siitäkään mitään, tarkoitus ois rahtariksi valmistua.
Vapaa-aikana olen vain kotona, ei tule paljoa muualla liikuttua. _________________ The fear of blood tends to create fear for the flesh
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nuuska Creeper

|
Lähetetty: Lau Hei 19, 2008 5:12 Viestin aihe: |
|
|
Käyn lukiota aika keskinkertaisella menestyksellä. Ei harmainta hajuakaan mikä minusta tulee sitten kun olen "iso".
Vapaa-aikana luuhaan netissä (varsinkin näin kesällä!) ja piirrän, kuuntelen musiikkia, katselen elokuvia, nukun, luen ja muuten vain häröilen.
En ole kovin urheilullinen henkilö, vaikka minua patistetaan liikkumaan, niin ei vaan huvita lähteä. _________________ "It’s awakening! It’s awake! Now no one can interfere!" -Dahlia, SH1 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
umpikuja13 Admin

|
Lähetetty: Sun Hei 20, 2008 11:00 Viestin aihe: |
|
|
Unohtu mainita että tulee harrastettua jenkkiautoja. Valitettavasti tällä hetkellä ei ole yhtään jenkkiä itellä. Ollaa miehen kans mietitty että jos hommais jonkun pick up mallisen auton tai vaikka chevy 2.
Tosta jälkimmäisestä kävis vaikka joku projekti.... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nuuska Creeper

|
Lähetetty: Maa Hei 21, 2008 5:44 Viestin aihe: |
|
|
| umpikuja13 kirjoitti: | Unohtu mainita että tulee harrastettua jenkkiautoja. Valitettavasti tällä hetkellä ei ole yhtään jenkkiä itellä. Ollaa miehen kans mietitty että jos hommais jonkun pick up mallisen auton tai vaikka chevy 2.
Tosta jälkimmäisestä kävis vaikka joku projekti.... |
Ne ovat kyllä hienoja autoja Oikein silmä lepää. _________________ "It’s awakening! It’s awake! Now no one can interfere!" -Dahlia, SH1 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
umpikuja13 Admin

|
Lähetetty: Tii Hei 22, 2008 10:09 Viestin aihe: |
|
|
| Lainaus: | | Ne ovat kyllä hienoja autoja Very Happy Oikein silmä lepää. |
Juu vanhat jenkit on hienoja. V8 äänestä puhumattakaan.
Varmaan ainoo hyvä asia mitä siitä maasta on tullu... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|