| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
umpikuja13 Admin

|
Lähetetty: Per Mar 07, 2008 10:54 Viestin aihe: PS3 VS XBOX360 |
|
|
Elikkäs haluisin kuulla kuulla kaikki mahdolliset positiiviset ja negatiiviset kommentit kyseisistä konsoleista ja myöskin kaiken sen mistä ei ole mitään sanottavaa.
Suunnitteilla olisi hommata uus konsoli kunhan palautukset tulee, joten kertokaas kaikki mahdolline ja sekin mikä ei varmasti kiinnosta ketään....
Tänne vaan kunnon väittelyä pystyyn jos löytyy muitakin kuin ps3 omistajia. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jagdpanther Pendulum

|
Lähetetty: Lau Mar 08, 2008 11:09 Viestin aihe: |
|
|
Hmmm.... valitettavasti Xbox360:stä en osaa sanoa yhtään mitään kun en koko konsolia omista.
Mutta PS3... miinusta etenkin vielä nykypäivänäkin järjettömästä hinnasta ja siitä PS2-tuen puuttumisesta. 60gb mallissahan se olisi, vaan sitä on pelkästään huuto.netissä ja vielä suuremmalla hinnalla kuin 80gb-konetta. Jos MGS4, LittleBigPlanet ja blu-ray kiinnostavat, niin suosittelen hommaamaan konsolin. Mutta jos ei, niin älä tee samaa virhettä kuin minä että ostaisit PS3, säästäisit sen 300€ siinäkin hommassa.
Jos nyt elokuvien katsomisen puolelta katsotaan, eli Blu-ray vs HD-DVD, niin en oikein itse yhtään ymmärrä että mitä eroa noissa edes on, tallennuskapasiteetti Bly-rayssa isompi kuin HD-DVD:ssä, mutta silti menee silti normaalit DVD:t ainakin PS3:ssa, eiköhän luultavasti Xbox 360:ssä. Itse en ollenkaan katso noita teräväpiirtoelokuvia. _________________ The fear of blood tends to create fear for the flesh
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
BeGE Creeper

|
Lähetetty: Sun Mar 09, 2008 7:38 Viestin aihe: |
|
|
Itse Nintendo Wiin, PS2:n,PSX:n(PSone), Nintendo 64:n ja Xbox360 konsolien omistajana suosittelen XBox 360 konsolia
koska PS3 sen hehkutetaan olevan kaikkivoipa, mutta kuinka kauan on Playstation kopioinut esimerkiksi nintendon ominaisuuksia?
Koska ensimmäinen versio playstationin ohjaimesta oli tatiton, mutta kun julkaistiin nintendo 64 jonka ohjaimessa oli yksi tatti, niin ilmestyipä playtationin kapulaankin tatit ja niin edestäin playstation kolmosen pöllityt kallistelu ominaisuudet. ne yhtäkkiä rupesikin tajuamaan että grafiikka ja tehot eivätkään riitä niin pöllitään lisää ominaisuuksia muilta konsoleilta.
mielestäni ainoa suuri ero playstation3:en ja X360 välillä on se että tällä hetkellä ei saa Metal Gear Solid 4 Guns of the patriotsia Xboxille mutta huhujen mukaan tämäkin korjaantuu pian. Ostin 360:n myöskin sen takia koska se oli halpa koska playstation3 on aivan täysin ylihintainen. Koska Wiihän on pitänyt halvimman uudensukupolven konsolin titteliä jo monta vuotta, mutta tällä hetkellä Xbox360 konsolin saa jo halvimmillaan uutena hintaan 150€, joka ainakin minun rahapussiini tuntui huomattavasti mukavammalta kuin 480€ PS3:sta.
Mutta valinta on sinun ei minun olen tyytyväinen kunhan saan silenthill: homecomingin käsiini. sillä aikaa jumaloin vielä wiitä.
ku miettii monessako pelissä päähenkilö on niin epäsankarimainen kuin Super Mario lyhykäinen, paksu ja viiksekäs, mutta siltikin kova jätkä ja koko maailma tietää sen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
umpikuja13 Admin

|
Lähetetty: Lau Mar 22, 2008 9:29 Viestin aihe: |
|
|
Boxin kannalla ollaan. Ps3 sai heti kannatuksen laskuun kun pelit ei ole yhteensopivia ps2 ja ps3.
Boxilla osa sopii ja ilmeisesti voi ostaa jonkun kortin(?) millä sopii sitten kaikki...
Palautuksia odotellessa.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
umpikuja13 Admin

|
Lähetetty: Sun Jou 21, 2008 4:35 Viestin aihe: |
|
|
Uuteen boxiin oon tyytyväinen. Tottakai se ei voinut tajuta sh2 päälle mitään. Nelonen toimii kyllä, mutta kuvasuhde on aikas ihmeellinen eikä sitä saa muutettua. Muita vanhoja pelejä en oo viä uskaltanut koittaa.
Uudet pelit on aikas hienon näkösiä. Loistava ostos. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Object422 Creeper

|
Lähetetty: Kes Jou 24, 2008 12:07 Viestin aihe: |
|
|
| Mä ostin PS3:n Blu-rayn takia enkä ole katunut sitä. Mulla on jo n. 20 Blu-ray leffaa ja 2 PS3- peliä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
BeGE Creeper

|
Lähetetty: Lau Kes 20, 2009 7:43 Viestin aihe: |
|
|
juu tuli sitä PS-kolmeakin koitettua parin viikon verran.
En edelleenkään näe siinä mitään ihmeellistä verrattuna Xboxiin, kuin Bluray ja MetalGearSolid4.
Tuli katsottua Bluray leffojakin kun ostin uuden Sony bravian 32 tuumaa ja fullHD.
Olihan tuo nättiä katottavaa.
Luulen kuitenkin, että tulee jossakin vaiheessa vielä hankittua tuo PS3 itsellekkin ihan vain Blurayn takia ja Little Big Planet oli aika kova peli!
Ja ikuinen ihastukseni MetalGearSolid4.
Mutta jos omistuksessasi ei ole HD televisiota, niin kannatan kääntymään Xbox360-pelikonsolin pariin, koska ei pleikkarilla mitään ihmeellistä tarjottavaa ole. _________________ HE KNOWS. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
RoomOfAngel Creeper

|
Lähetetty: Per Mar 13, 2009 6:41 Viestin aihe: |
|
|
Mietin kauan, että kummankohan noista hommaisi, ja nyt tulin sitten siihen tulokseen, että XBoxin. Olen tosin yrittänyt sitä etsiä halvalla kaupoista, mutta en jostain kumman syystä ole törmännyt sellaiseen, joten huusin sitä huuto.netissä. Tosin myyjä ei vaikuta kovin luotettavalta...
No sitten kysymys: voikos XBox 360:lla pelata myös XBoxin pelejä? Kiinnostais tietää... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
umpikuja13 Admin

|
Lähetetty: Per Mar 13, 2009 9:56 Viestin aihe: |
|
|
| Lainaus: | | voikos XBox 360:lla pelata myös XBoxin pelejä? Kiinnostais tietää... |
Joudut ostamaan siihen ohjelman ja sillä yleisimmät pelit toimii.
Tarkoitus on ollu että hommaan sen ohjelman, mutta en taas oo saanu aikaan.
Pelkästään kun koittaa niin joku voi toimia ja jostain kuuluu vaan äänet. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
RoomOfAngel Creeper

|
Lähetetty: Sun Mar 15, 2009 4:38 Viestin aihe: |
|
|
| Ouki, kiitos tiedosta... x3 Mistä sen ohjelman voi hankkia...? |
|