| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
anssi72 Creeper
|
Lähetetty: Tor Mar 15, 2007 9:40 Viestin aihe: On se nyt kumma! |
|
|
Olen tässä ihmetellyt,huonolla englannilla myöskin varustettuna että kuinka kummassa voisin saada apua näihin peleihin.jos minulle ei vastata näin suomi palstalla? Tykkään kovasti silent hill:pelisarjasta ja muista kauhu peleistä.Aloitan lukion kohta ja tässä tulee väkisinkin treenattua englantia.mutta toki on sanoja joista ei ymmärrä kuin pelimailmassa elävä ihminen. toivotan kaikille mukavaa joulun odotusta ja tuskailen the roomini kanssa!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
umpikuja13 Admin

|
Lähetetty: Tor Mar 15, 2007 11:34 Viestin aihe: |
|
|
Laitoin jotain vastausta. ilmoitahan jos siitä ei ollut apua. Niin koitan neuvoa lisää. Tosin sitten varmaan tarvitsen tarkennusta missä menet, mitä tehty jo jne.
Tervetuloo tälle palstalle. Silent hillit on loistavia pelejä ja toivottavasti et jätä kesken tuon ongelman takia. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ruined Admin

|
Lähetetty: Tor Mar 29, 2007 5:55 Viestin aihe: |
|
|
Tervetuloa myös ylläpidon puolesta.
Palstalaiset varmasti auttavat parhaansa mukaan. Kannattaa kuitenkin muistaa että foorumimme on vielä varsin pieni joten vastauksen saamisessa voi mennä aikaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
umpikuja13 Admin

|
Lähetetty: Tor Mar 29, 2007 10:20 Viestin aihe: |
|
|
| Lainaus: | | Kannattaa kuitenkin muistaa että foorumimme on vielä varsin pieni joten vastauksen saamisessa voi mennä aikaa. |
on tätä tullut joissakin paikoissa mainostettua ja koitetaan mainostaa enempi, että tulisi elämää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aino Creeper

Liittynyt: 29 Jou 2007 Viestejä: 55 Paikkakunta: Helsinki ja Porvoo.
|
Lähetetty: Kes Tam 02, 2008 6:16 Viestin aihe: |
|
|
Jees, tervetuloa minunkin puolestani, vaikka sinua uudempi käyttäjä olenkin... :D
| umpikuja13 kirjoitti: | | Silent hillit on loistavia pelejä ja toivottavasti et jätä kesken tuon ongelman takia. |
Yeah, tämä umpikuja13 taitaakin olla tämän foorumin aktiivisin ja autteliain jäsen, näkee kyllä että kokemusta Silent Hilleistä löytyy vaikka muille jakaa, minkä periaatteessa tekeekin jakamalla tietämystään peleistä. ;D Varmaan osaa auttaa melkein minkä ongelman kanssa tahansa, ainakin siltä vaikuttaisi.
Noita ongelmia olen itsekin (tietysti!) kohdannut useampaankin otteeseen samaista osaa pelatessani. Vähän häpeällistähän tämä on, mutta olen joissakin kohdissa käyttänyt apunani walkthrough'ta, mitä tosipelaajat eivät ikimaailmassa tee... Ainakin olen saanut kuulla asiasta minua paljon enemmän pelaavilta kavereiltani.
Nyttemmin, pelin edetessä vaikeampaan suuntaan (vaikka Easyllä pelaankin, köh köh!) olen intoutunut turvautumaan tuohon walkthrough'hun vähän turhankin paljon...
Mutta jos vain ylpeys antaa periksi, niin kyllä minä menisin suosittelemaan vastaavanlaisten netistä löytyvien ohjeiden lukemista, mikäli ei millään meinaa päästä pelissä eteenpäin!
| ruined kirjoitti: | | Palstalaiset varmasti auttavat parhaansa mukaan. Kannattaa kuitenkin muistaa että foorumimme on vielä varsin pieni joten vastauksen saamisessa voi mennä aikaa. |
Niin, näin pienen kävijäkunnan foorumeilla on taipumusta epäaktiivisuuteen, minkä johdosta vastauksen saaminen voi kestää aika kauan.
Minä sanoisin siltikin, että kärsivällisyys palkitaan. ;) Täälläkin. _________________
Käsittämättömyyksiä täysin ohi aiheen höpäjää Aino. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
umpikuja13 Admin

|
Lähetetty: Tor Tam 03, 2008 8:19 Viestin aihe: |
|
|
| Lainaus: | | Yeah, tämä umpikuja13 taitaakin olla tämän foorumin aktiivisin ja autteliain jäsen |
jotenkin nää pelit jää hyvin muistiin. mikään muu ei sitten jääkkään .
sen verran moniin kertoihin nämäkin on tahkottu läpi.
parhaan kykyni mukaan koitan aina autella.
sh:t kuiteskin on loistavia pelejä ja olisi sääli jos joku turhautuisi jo alkumetreillä johonkin ongelmaan ja jättäisi tämän maailman kokematta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|