|
Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Tervetuloa keskustelemaan vanhoillislestadiolaisuudesta, uskosta ja elämästä. Kaikki asiallisesti keskustelevat ovat tervetulleita.
|

| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Jemima Vieras
|
Lähetetty: Sun Tam 16, 2011 9:21 Viestin aihe: Näin unta :) |
|
|
En yleensä (poikkeus vahvistaa säännön) kerro kovin unistani kellekkään, enkä kaipaile liioin selityksiä niille enkä anna niille mitään merkitystä tai arvoa elämässäni, mutta...näin niin mielenkiintoisen unen, että nyt on pakko kertoa ja voisiko joku unennäkijä ystävällisesti selittää unen minulle?
Katselen kaunista, metallilangasta tehtyä, pyöreäkattoista lintuhäkkiä. Ihailen. Sitten katseeni sirtyy lintuihin häkin sisällä. Linnut ovat kuvankauniita, valkoisia, pikkulinnun näköisiä, ei mitään undulaatteja. Yhtäkkiä minua alkaa kuvottamaan.
Yksi lintu on sidottu jaloistaan kattoon kiinni ja kaksi lintua nokkii sitä. Sitten huomaan toisen linnun olevan siivistään kiinnitettynä samalla tavalla kattoon, ja senkin linnun kimpussa ollaan nokkimassa ja raatelemassa.
Sitten näen maassa paljon pikkutipuja ja kuoriutumassa olevia linnunmunia ja minun valtaa hirmuisen paha olo. Kysyn joltakin ääneeni: eikö nuo kaikki linnut pitäisi hävittää, kun ne ovat noin kauheita toisilleen, pikkulinnutkin ja munat myös, niistähän tulee varmaan ihan samanlaisia isoina???? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Naomi
|
Lähetetty: Sun Tam 16, 2011 12:57 Viestin aihe: |
|
|
Jos unenselittäjällä on myös sadun selityksen taitoja niin hän voisi sitten samalla kertoa, mikä on Keisarin uusien vaatteiden syvällinen merkitys. _________________ COPYRIGHT! Kiitos, ettet kopioi tekstejäni omiin tarkoituksiisi. Lainaukset keskustelupalstan ulkopuolelle ainoastaan luvallani. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
saaruli
|
Lähetetty: Sun Tam 16, 2011 15:00 Viestin aihe: Re: Näin unta :) |
|
|
| Jemima kirjoitti: | En yleensä (poikkeus vahvistaa säännön) kerro kovin unistani kellekkään, enkä kaipaile liioin selityksiä niille enkä anna niille mitään merkitystä tai arvoa elämässäni, mutta...näin niin mielenkiintoisen unen, että nyt on pakko kertoa ja voisiko joku unennäkijä ystävällisesti selittää unen minulle?
Katselen kaunista, metallilangasta tehtyä, pyöreäkattoista lintuhäkkiä. Ihailen. Sitten katseeni sirtyy lintuihin häkin sisällä. Linnut ovat kuvankauniita, valkoisia, pikkulinnun näköisiä, ei mitään undulaatteja. Yhtäkkiä minua alkaa kuvottamaan.
Yksi lintu on sidottu jaloistaan kattoon kiinni ja kaksi lintua nokkii sitä. Sitten huomaan toisen linnun olevan siivistään kiinnitettynä samalla tavalla kattoon, ja senkin linnun kimpussa ollaan nokkimassa ja raatelemassa.
Sitten näen maassa paljon pikkutipuja ja kuoriutumassa olevia linnunmunia ja minun valtaa hirmuisen paha olo. Kysyn joltakin ääneeni: eikö nuo kaikki linnut pitäisi hävittää, kun ne ovat noin kauheita toisilleen, pikkulinnutkin ja munat myös, niistähän tulee varmaan ihan samanlaisia isoina???? |
Voi Jemima-kulta, nytkö vasta näit unen, jota olet itse meille kaikille vuosikaudet selittänyt? Mitäs se Paavali sanoikaan: "Jos te toisianne syötte ja purette, katsokaa ettette toinen toiseltanne syödyksi tule."
Nyt en tarkoita että Sinä olisit syönyt ja purrut, olet vain kuvannut että tällaista syömistä ja puremista havaitset "lintukodossa". Muuten: oliko se "Siionia" kuvaava Salli Katilan kirjan nimikin "Lintukoto"? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|