| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Perttu

|
Lähetetty: Kes Jou 29, 2010 0:36 Viestin aihe: Pertun kakssataset |
|
|
Se on nyt tullut, se aika............
Tervetuloa Pertun kakssatasille. Letkunpuistoon.!!!!!!!!!!!
Menu: Kahvia ja Kantolan pipareita. Suolaisen tarpeen voi jokainen tyydyttää tuossa viereisellä grillillä, kärkkäreitä (sinappi ja ketsuppi ilmaista)Pukeutukaa lämpimästi, täälon kylmä.
Ja Aromi hei, muista ottaa se termari mukaan. Se jossa on lommo. Jäi sinulle viime kerralla.
Vaikka on näin kylmä, nämä juhlat on hyvä pitää tänään senkin vuoksi, koska yksi toinen porukka kokoontuu samaan aikaan J-kylään. Olis niin kuin Linnan juhlien aikaan Hakaniemen torilla köyhille omat Linnan juhlat.
Tehtäiskö tästä ihan perinne! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jemima Vieras
|
Lähetetty: Kes Jou 29, 2010 10:19 Viestin aihe: |
|
|
| Mmtäähh??? Onko Mönkäreenmäen mummolla tietokone? Sinähän olet hänen kanssaan saarroksissa hänen pikkuisessa, mutta idyllisen ihanassa mökissä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Perttu

|
Lähetetty: Kes Jou 29, 2010 19:12 Viestin aihe: |
|
|
Saaaaaaaaaaniiiiiiiiisss!!!!!!!!!!!!!!!! Noooookariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sananjalka

Liittynyt: 19 Kes 2007 Viestejä: 1428 Paikkakunta: Suodenniemi
|
Lähetetty: Kes Jou 29, 2010 19:25 Viestin aihe: |
|
|
No kaaja sitä kahvia mutta pipareita en huoli. Minä karppaan. Mutta mitä mielenosoitusta sinä puuhaat? Rauhanpäivän riehaa? _________________ Lumikki kulkee metsässä. Vastaan tulee kolme pientä miekkosta. "Keitä te olette?" Lumikki kysyy. "Olemme seitsemän pientä kääpiötä," he vastaavat. "Mutta teitähän on vain kolme?" "Väkeä vähennetään, väkeä vähennetään..." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
nokipoika
|
Lähetetty: Kes Jou 29, 2010 19:29 Viestin aihe: |
|
|
Kuules perrttu, ei vanha enää jaksa lähteä, mutta hengessä olen mukana, vaikka henkeäni kyllä kovasti epäillään.
Olkaa te nuoret nuoruuden innolla mukana , kun ilmoitatte minulle ajan , voin mennä tuonne lähikirkkoon ja rukoilla teille viisautta, ymmäärrystä ja voimia tehdä oikeita päätöksiä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|