| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Mailas Vieras
|
Lähetetty: Tii Hei 21, 2009 12:30 Viestin aihe: Esittäydyn täällä |
|
|
Moi vaan!
Olen täällä Mopin palstalla melko uusi. s24 ja Hakomaja ovat tulleet tutuksi... Mielenkiinnolla myös tätä palstaa seurailen nyt kun ovi on avattu... Taustaltani olen vl, kriittinen kylläkin ja ehkä sopimaton vl-muottiin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kerttuli
|
Lähetetty: Tii Hei 21, 2009 15:37 Viestin aihe: |
|
|
Terve vaan.
Oon tainnut törmätäkin suhun ainakin Hakomajassa jossa käyn lueskelemassa (en ole rekkautunut).
Pisti silmään tuo kriittinen vl, tunnistin siitä itseni. Tosin minun kriittisyys kohdistuu joihinkin tiettyihin asioihin ja yleensä en mielipiteitäni ainakaan ihan oudommille huutele.
Tervetuloa mun puolestani! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
urahtaja
|
Lähetetty: Tii Hei 21, 2009 16:36 Viestin aihe: |
|
|
Tervetuloa, täällä lienee sekä VL-myönteisiä, että kriittisiä, sekaan sopii lukemaan ja kommentoimaan, jotta tervetuloa mukaan.....  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Moppaajasefu Site Admin

|
Lähetetty: Tii Hei 21, 2009 16:44 Viestin aihe: |
|
|
Tervetuloa mukaan keskusteluun, Mailas! _________________ Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta -foorumin ylläpitäjä ja moderaattori. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Mailas Vieras
|
Lähetetty: Kes Hei 22, 2009 8:35 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos vaan tervetulotoivotuksista. Varmaan välillä aktiivisemmin, välillä passiivisemmin menossa mukana -kun on tuota muutakin elämää.
| kerttuli kirjoitti: |
Pisti silmään tuo kriittinen vl, tunnistin siitä itseni. Tosin minun kriittisyys kohdistuu joihinkin tiettyihin asioihin ja yleensä en mielipiteitäni ainakaan ihan oudommille huutele.
|
Kerttuli, mulla vähän sama juttu. Joitakin asioita kohtaan kriittinen ja varsinkaan vl-piireissä en kovinkaan kriittisyydestäni huutele... Ehkä nää palstat ovat jotenkin auttaneet kun voi jakaa ajatuksiaan, jopa niitä kriittisiäkin... Olen kuitenkin huomannut, että tietynlainen kriittisyys kasvaa jatkuvasti... Vaikka elämäntapana tällainen elämä onkin ok.
Palataan juttuihin! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
urahtaja
|
Lähetetty: Kes Hei 22, 2009 10:36 Viestin aihe: |
|
|
Kriittistä mieltä voit sitten vahvistaa lukemalla vaikka.
Uusi Tie,, Sana, Sanansaattaja, Hengellinen kuukausilehti, Lähde, Suomen Viikkolehti, Piplia, Herää valvomaan, Kylväjä nimisiä julkaisuja.
Ainakin yllä-olevat ovat suomessa toimivien kristillisten suuntausten äänenkannattajia......
ABC, ASKEL, Hyvä Sanoma, Kipinä esimerkkeinä evankelioivista lehdistä löyhemmällä sidonnaisuudella taustayhteyteensä.
Eli vastaan täällä Hakomajan kysymykseesi.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Marsupilami

|
Lähetetty: Kes Hei 22, 2009 11:41 Viestin aihe: |
|
|
| urahtaja kirjoitti: | Eli vastaan täällä Hakomajan kysymykseesi.  | Miksi ihmeessä et vastaa kysymykseen foorumissa, missä se on esitetty?
Mailas saanee vastauksensa täältäkin, mutta ylipäänsä lukijoita palvelisi parhaiten se, että antaa vastauksensa aiheen mukaiseen avaukseen  _________________ Kamala "katkera ex", eli puhdas LUOPIO |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
urahtaja
|
Lähetetty: Kes Hei 22, 2009 11:55 Viestin aihe: |
|
|
Koska hän on esittänyt kysymyksensä tänään Hakomajassa?
Pitääkö kaikkiin foorumeihin kirjautua, jos samat kirjoittajat esiintyvät samoin nimimerkein esim. Hakomajassa ja täällä.????
Asia saattaa olla myös yleisesti kiinnostava, myös VL-liikkeeseen lukeutuvien keskuudessa.
Valitettavasti olen huomannut, että tieto "muista hengellisyyksistä" on usein melko heikkoa.....
En tunne körttiläisyyttä, tai en tunne lähemmin esikoislestadiolaisuutta on ollut usein toistuva toteamus...
Tietysti "keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta" on palstan pää-otsikko, mutta tieto myös muista vaikka vain luterilaisen kirkon sisällä olevista ryhmistä ja oppien vertailu ei tee pahaa kenellekään....
Tietääpä, sitten missä on se oikea opetus.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|