| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Kolmas mies Vieras
|
Lähetetty: Tii Maa 17, 2009 22:24 Viestin aihe: Mies joka tiesi liikaa... |
|
|
Terve vaan! Olisin voinut valita nikiksi myös Orson Welles...Kotimaan tutuilta kuulin palstastanne. Saako täällä tilaa myös luterilaisen kirkon jäsen... Olen se elokuvan mies joka tiesi liikaa (Hitchcock)... Lutherista.
Löytyykö täältä muita elokuvan harrastajia? Olin aikoinaan kristillisessä elokuvakerhossa, mutta sekin näivettyi... kuten kaikki. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hyrsyläinen
|
Lähetetty: Tii Maa 17, 2009 22:54 Viestin aihe: Re: Mies joka tiesi liikaa... |
|
|
| Kolmas mies kirjoitti: | Terve vaan! Olisin voinut valita nikiksi myös Orson Welles...Kotimaan tutuilta kuulin palstastanne. Saako täällä tilaa myös luterilaisen kirkon jäsen... Olen se elokuvan mies joka tiesi liikaa (Hitchcock)... Lutherista.
Löytyykö täältä muita elokuvan harrastajia? Olin aikoinaan kristillisessä elokuvakerhossa, mutta sekin näivettyi... kuten kaikki. |
Voi olla, että elokuvan tuntemus lestadiolaispiireissä on aika hataraa, mutta itse kysymykseen - saako täällä tilaa lut. kirkon jäsen - jos kirkossa kerta kaikki ollaan niin ala-asteella laulettiin virttä "kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja o-o-o-on..." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kolmas mies Vieras
|
Lähetetty: Tii Maa 17, 2009 23:07 Viestin aihe: |
|
|
Mukava kuulla Hyrsyläinen. Kiitos. Toi on tuttu virsi. Mutta s3e ei ole yhtään tuttua mitä tältä palstalta löytää.
Mitä tarkoitetaan hoitokokouksella?? Täkäläisen seurakuntayhtymän palvelupaletissa ei ole tällaista työmuotoa.
Viimeinen muokkaaja, Kolmas mies pvm Tii Maa 17, 2009 23:08, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hulluinhuonelainen
|
Lähetetty: Tii Maa 17, 2009 23:08 Viestin aihe: |
|
|
Tervetuloa sekaan vaan.
Täällä muuten perinteikkäästi epäilemme toinen toistamme erään pienen multinick-ongelman takia, joten älä säikähdä jos nuo muut (no ok, ehkä minäkin) katselevat sinua vähän alta kulmain ainakin näin ensi alkuun. _________________ In hoc signo vinces. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kolmas mies Vieras
|
Lähetetty: Tii Maa 17, 2009 23:09 Viestin aihe: |
|
|
| Oho, olipa sulla kovat piipussa. (Jos tunnet leffan mistä nikkini on...) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hulluinhuonelainen
|
Lähetetty: Tii Maa 17, 2009 23:35 Viestin aihe: |
|
|
En valitettavasti tunne. Hitchcockin nimi sentään sanoo jotain.
10 viestiä tunnissa. Kotiuduit nopeasti, hienoa. Tuohon tahtiin meistä ei pystykään kuin pari.  _________________ In hoc signo vinces. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hulluinhuonelainen
|
Lähetetty: Tii Maa 17, 2009 23:54 Viestin aihe: |
|
|
Itse asiassa tuo tahti on niin kova että vain Ankka pystynee pitkällä aikavälillä samaan. Ja joskus toiste ehkä joku muu. Moni palstalainen on varmasti samaa mieltä. _________________ In hoc signo vinces. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Bono

|
Lähetetty: Tii Maa 17, 2009 23:57 Viestin aihe: |
|
|
Noh, antaa Kolmannen miehen käydä taloksi. Tällä meidän HulHulla ei ole tapoja, mutta kummasti hänestäkin täällä tykätään. _________________ Torvi-blogin kirjoittaja. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|