| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Miksi et osallistu keskusteluun Mopin palstalla? |
| En rohkene tai tunne osaavani |
|
45% |
[ 11 ] |
| Ei ole tarvetta tuoda ajatuksiani julki |
|
25% |
[ 6 ] |
| Palstan ilmapiiri tai henki ei tunnu itselleni sopivalta |
|
20% |
[ 5 ] |
| Seuraan keskustelua vain työni (tai muun tehtävän) puolesta |
|
0% |
[ 0 ] |
| Luen keskusteluja vain satunnaisesti tai ei muuten ole aikaa kirjoittaa |
|
8% |
[ 2 ] |
|
| Ääniä yhteensä : 24 |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
spintarella Vieras
|
Lähetetty: Sun Syy 07, 2008 19:25 Viestin aihe: Äänestys 2: Keskusteluun osallistuminen |
|
|
Kiinnostaisi kovasti kuulla jotain teistäkin, jotka olette rekisteröityneet, mutta ette osallistu keskusteluun. Millaisista syistä vain seuraatte keskustelua, mutta ette itse kirjoita? Vaihtoehdot ovat osittain päällekkäisiä, valitkaa parhaiten sopiva.
Kysymys on siis tarkoitettu vain niille, jotka eivät itse kirjoita palstalle. Kysymykseen voivat vastata myös hyvin hyvin harvoin kirjoittelevat (vaikkapa alle 10 viestiä viimeisen puolen vuoden aikana). |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hyrsyläinen
|
Lähetetty: Maa Syy 29, 2008 22:39 Viestin aihe: |
|
|
| Äänestin "en rohkene". Olen seurannut palstaa perustamisesta asti, mutta en uskalla osallistua keskusteluun. Syy: joku voi tunnistaa todellisen henkilöllisyyden. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
maria Site Admin

|
Lähetetty: Maa Syy 29, 2008 23:23 Viestin aihe: |
|
|
Tervetuloa palstalle hyrsyläinen!
Uskoisin, että pelkosi tunnistetuksi tulemisesta ei aivan helposti toteudu  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
teepee

|
Lähetetty: Maa Syy 29, 2008 23:55 Viestin aihe: |
|
|
Minut on pari vanhaa kaveria "bongannut" kirjoituksieni takaa, mutta se on ollut pelkästään hauskaa. Ainakaan vielä ei ole tullut iso karhu syömään minua.
Tervetuloa minunkin puolestani. _________________ Vīta est tempus optimum hominis |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Mttthh

|
Lähetetty: Tii Syy 30, 2008 0:42 Viestin aihe: |
|
|
Minut voisi varsin helposti tunnistaa, jos käyttää älliä ja lukee kaikki viestini. Ainakin sellainen, joka asuu näillä main. Vaan eipä sillä ole väliä enää.
Siis... jos ei kirjoita itsestään mitään erityisen erityistä, ei kukaan tunnista. Sellainen pelko on minusta täysin turha. _________________ jalat ja kädetkin tietävät
miltä tuntuu koskettaa
maata, jota ei ole |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Betty Vieras
|
Lähetetty: Tii Syy 30, 2008 10:42 Viestin aihe: |
|
|
| Hih, tätäkin ketjua on luettu yli sata kertaa mutta vastauksia on vain 4... itse äänestin viimeistä vaihtoehtoa vaikka ensimmäinenkin voisi olla sopiva. Rekisteröidyin, jotta voisin kätevämmin lukea uudet viestit. Seuraan kiireisen elämäntilanteen vuoksi keskusteluja melko satunnaisesti, vaikkakin suurella mielenkiinnolla. Jospa tästä vielä itsekin joskus ehtisi aktivoitumaan! Palstan henki tuntuu kovin kotoiselta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aromi

|
Lähetetty: Tii Syy 30, 2008 11:04 Viestin aihe: |
|
|
| Täällä kirjoittaa kyllä muutama nimimerkki, jotka eivät millään tavalla erityisesti peittele henkilöllisyyttään, mutta silti ovat miltei kaikille tuntemattomia. Sellaisetkin nimimerkit, jotka tunnen henk.kohtaisesti, elävät täällä virtuaalimaailmassa jollain hassulla tavalla eri ihmisinä. Eivät ajatuksiltaan, mutta kirjoittaminen vaan on aika erilainen ilmaisumuoto kuin puhe. Niin että kirjoittamaan vaan, kaunis Betty, hyrsylän mutka ja muut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
maria Site Admin

|
Lähetetty: Tii Syy 30, 2008 11:54 Viestin aihe: |
|
|
Tervetuloa Bettykin! Onpa kiva kun te ujotkin uskallatte hiukan kohottaa päätänne sieltä pensaasta...
Olen kyllä siinä käsityksessä, että kun kaikki viestintä tapahtuu kirjoittaen niin ihmisestä näyttäytyvät aivan eri piirteet kuin nokatuksin kanssakäytäessä. En usko, että kirjoitukset yhdistyvät todelliseen henkilöön helpostikaan, ellei sitten tunne kirjoittajaa tosi likeisesti. Sujuva kirjoittaja ei ole välttämättä sujuva esiintyjä, eli persoona livenä ei välttämättä lainkaan vastaa täällä syntynyttä kuvaa. Kenties tänne hakeutuvatkin ne, joille juuri kirjoittaminen on erityisen luonteva kommunikoinnin muoto. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|