Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta
Tervetuloa keskustelemaan vanhoillislestadiolaisuudesta, uskosta ja elämästä. Kaikki asiallisesti keskustelevat ovat tervetulleita.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
 Viimeisimmät aiheet kotisivuilleViimeisimmät aiheet kotisivuille   

Äänestys 1: miksi VL-keskustelu kiinnostaa

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko -> Uusien palstalaisten esittäytymisfoorumi
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Miksi seuraat Mopin palstan keskusteluja?
Olen VL tai entinen VL
81%
 81%  [ 18 ]
Suvussani tai tuttavapiirissäni on VL:iä
0%
 0%  [ 0 ]
Olen kiinnostunut VL-liikkeestä työni vuoksi
0%
 0%  [ 0 ]
Olen kiinnostunut VL-liikkeestä jostain muusta syystä
18%
 18%  [ 4 ]
Ääniä yhteensä : 22

Kirjoittaja Viesti
spintarella
Vieras

LähetäLähetetty: Sun Syy 07, 2008 19:32    Viestin aihe: Äänestys 1: miksi VL-keskustelu kiinnostaa Vastaa lainaamalla viestiä

Kiinnostaisi kovasti kuulla jotain teistäkin, jotka olette rekisteröityneet, mutta ette osallistu keskusteluun. Mikä on teidän taustanne, miksi VL-keskustelu kiinnostaa?

Kysymys on siis tarkoitettu vain niille, jotka eivät itse kirjoita palstalle tai ovat kirjoittaneet vain ihan pari viestiä. (Saas nähdä, tuleeko vastauksia!)
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko -> Uusien palstalaisten esittäytymisfoorumi Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

4000 euron laina

Hanki sinäkin ilmaiset kotisivut, ilmainen foorumi tai blogi