| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Saara
|
Lähetetty: Sun Hei 01, 2012 16:22 Viestin aihe: Suviseurat 2012. |
|
|
| Onko moppilaisia Lopen suviseuroissa? Kovin on hiljaista foorumeilla joka tapauksessa nyt. Itse kuuntelen internetin valityksella puheita ja valiohjelmia sikali kuin ne kuuluvat. Taisi siellakin tulla banks kuten foorumeilla vahan aikaa sitten. Luotan siihen, etta kuulemattomat puheet voi myohemmin ottaa esille. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Saara
|
Lähetetty: Maa Hei 02, 2012 20:09 Viestin aihe: |
|
|
| Taytyy sanoa, etta olen tosi pettynyt parin viime paivan internetyhteyteen Lopen seuroihin. Jai viimeiset puheet tyystin kuulematta kun katkesi yhtenaan eika saanut kuin muutaman lauseen esille kun taas katko ja katko ja katko. Ilmeisesti jarjestajat ja vastaavat eivat osanneet arvioida kayttajakapasiteettia oikein talla kertaa. Ihmeessa jos eletaan seuraaviin seuroihin, antakaa meille pitkamatkalaisillekin mahdollisuus sanan kuuloon, kiitos. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aromi

|
Lähetetty: Tii Hei 03, 2012 12:58 Viestin aihe: |
|
|
Kävin suviseuroissa, tänä vuonna tosin aika lyhyesti.
Aion vielä kuunnella saarnoja netistä, niin suuria eroja oli ainakin niissä saarnoissa, jotka satuin kuulemaan. Muutama tuttu puhuja siellä oli, joitten puheita en kuullut. Ne ainakin olisi tässä kuuntelulistalla. Ehkäpä niistä ajatuksista heitän jonkun kommentin tänne palstalle. _________________ Muuten olen sitä mieltä, että armoneuvo-sanan käyttö on hävitettävä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
karppa
|
Lähetetty: Kes Hei 04, 2012 22:53 Viestin aihe: |
|
|
Kävin ja olin Lopella. Mietin saisinko tehtyä mitään päätöksiä. Sain mietiskelyn ja kuuntelun aikana jotain selvyyttä, mutta olen vielä niin hämmentynyt. Pitää pohtia asiaa pysyäkö mukana vai ei!
Yksi mielenkiintoinen puhe oli su klo 15.30 alkanut, siinä Rauhala pohti jos oikein kuulin kaiken sääntöjen noudattamisen turhuutta. Pitää kuunnella se uudelleen. _________________ kauan epäillyt |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Olgatar
|
Lähetetty: Tor Hei 05, 2012 15:53 Viestin aihe: |
|
|
| ^Samansuuntaisia ajatuksia minullakin oli. Olen ollut niin kovin epäilyksissä ja kiusauksissa viime aikoina, ja usko on ollut kovin heikko. Olen miettinyt, jaksanko enää uskoa, mutta vaikka sydän tuntui kovin kylmältä suviseurojenkin ajan, sain kuitenkin useammista puheista virvoitusta uskolle ja voimaa jaksaa eteenpäin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|