Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta
Tervetuloa keskustelemaan vanhoillislestadiolaisuudesta, uskosta ja elämästä. Kaikki asiallisesti keskustelevat ovat tervetulleita.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
 Viimeisimmät aiheet kotisivuilleViimeisimmät aiheet kotisivuille   

TV, pesukone, meikki ja alastomuus

Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko -> Kysymyslaatikko
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
pakkula

LähetäLähetetty: Tor Mar 24, 2011 8:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sidottu kirjoitti:
pakkula kirjoitti:

Sinäkö, vai kuka muu, tästä ivailee minua Suomi24 foorumilla? Oli kuka tahansa, on taas osoitus siitä, ettei täällä kannata vastata edes rehellisiin kysymyksiin. Siispä lopetan tällä erää tähän enkä ehkä hetkeen katso tänne päinkään.

En lue, enkä kirjoita mitään suomi24:n, jota pidän täysin roskafoorumina. Kieltämättä viestissäni oli provosoivakin sävy, mutta seison asiasisällön takana kyllä ihan vakaasti ja vakavastikin. Mielestäni on vain aidosti hauskaa, että sanaa epäluonnollinen käytetään tuollaisessa yhteydessä.

On harmillinen defenssimekanismi vetäytyä marttyyrina keskustelusta, joka käy omalta kannalta vaikeaksi. Viestini ei sisällä henkilöön menevää pilkkaa ja mahdollista loukkaantumista voin vain pahoitella. Ei ollut ihan oikeasti tarkoitus kuin töytäistä haastamaan sitä omaa käsitystä pienoisella provokaatiolla.

Kirjoitin hiukan kiukuissani, provosoituna ja provosoiden alkulainauksessa mainitun tekstin. Pidin ja pidän melko varmana, ettet sinä ollut se tai ne S24 kuljettajat, vaikka vähällä miettimisellä sen sinuun kohdistinkin. Tarkoitukseni oli ja on, saada ajattelemaan ne juorukellot, jotka toisten viestejä muualle muunnettuina ja ivaten kuljettavat. En tiedä, onnistuuko se koskaan heidän suhteensa, mutta ainakin olen yrittänyt. Kokeilin siellä S24 foorumilla tehdä ilmoitusta asiattomasta viestistä, mutta kun en muuta lähetyskeinoa löytänyt, kuin poliisille ilmoittaminen tai hakemus foorumin sheriffiksi, luovuin ilmoituksesta.

Pyydän siis anteeksi heiltä, jotka ovat kokeneet viestini aiheettomiksi moitteeksi itseensä, siltikin vetäydyn toistaiseksi tältä foorumilta ainakin toistaiseksi. Vielä harvemmin olen vilkuillut sinne S24 roskafoorumille, mutta sähköpostin ja uteliaisuuden vuoksi silti joskus.
Sahar

LähetäLähetetty: Tor Mar 24, 2011 11:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saara kirjoitti:
Saharille selvennykseksi voin mainita, etta muslimien keskella vuosikausia elaneena todistan etenkin nuorempien naisten katunakymissa nimenomaan kayttavan runsaasti meikkia. Myos monien pukujen etumusta herattaa huomiota avonaisuudellaan. Harvemmat kuitenkin kayttavat kesaisin lyhythihaista asua, minihameita ei nay kuin lapsilla.

Niin olen itse asunut muslimimaassa joten olen pannut saman merkille kylla. Mutta joidenkin muslimien meikkaaminen ei sita kuitenkaan sallituksi tee, tai jonkun pukeutuminen avonaisiin vaatteisiin ei sita sallituksi tee, samanlailla kuin jonkun lestadiolaisen alkoholin kaytto ei sita sallituksi tee. He itse sanovat aina etta islam ei ole sita mita muslimit tekevat vaan sita mita heidan pitaisi tehda.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko -> Kysymyslaatikko Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

4000 euron laina

Hanki sinäkin ilmaiset kotisivut, ilmainen foorumi tai blogi