Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta
Tervetuloa keskustelemaan vanhoillislestadiolaisuudesta, uskosta ja elämästä. Kaikki asiallisesti keskustelevat ovat tervetulleita.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
 Viimeisimmät aiheet kotisivuilleViimeisimmät aiheet kotisivuille   

Huolestuttavaa

Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko -> Treffinurkka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
nokipoika

LähetäLähetetty: Maa Tam 17, 2011 22:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä olen huolissani kaikista edellämainituista ja vielä paljon muusta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
lyyleri

LähetäLähetetty: Maa Tam 17, 2011 23:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Katsokaa taivaan lintuja...ei ne kerää aittoihin...ja teidän Jumalanne pitää niistä huolen !!Missä meidän uskomme ja luottamuksemme Jumalan lupauksiin ??
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
diogenes sinopelainen

LähetäLähetetty: Maa Tam 17, 2011 23:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eihän tässä olekaan kyse luottamattomuudesta Jumalan lupauksiin. Vaan siitä, että emme antaisi oman lihamme antaa maksimoida tätä kurjuutta. On sanottu, että kaikki hyvä on Jumalasta, kun me vain ymmärtäisimme olla vastustamatta sitä hyvää.
Takaisin alkuun
Sidottu

LähetäLähetetty: Tii Tam 18, 2011 0:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lyyleri kirjoitti:
Kaikki tapahtuu Jumalan suunnitelman mukaisesti, Raamattuun kirjattujen ennustusten mukaisesti. meidän tulee olla huolissamme oman sielumme tilasta !

Tässä lieneekin hyvä esimerkki siitä valheelliseen rauhaan tuuduttautumisesta.

lyyleri kirjoitti:
Katsokaa taivaan lintuja...ei ne kerää aittoihin...ja teidän Jumalanne pitää niistä huolen !!Missä meidän uskomme ja luottamuksemme Jumalan lupauksiin ??

Ihminen ei voi elää niin kuin lintu, enkä koskaan ole huomannut Jumalan pitävän huolta kenestäkään. Me olemme itse vastuussa omista toimistamme ja valinnoistamme, Jumalan taakse on kenenkään turha piiloutua.
näre

LähetäLähetetty: Tii Tam 18, 2011 13:03    Viestin aihe: Re: Huolestuttavaa Vastaa lainaamalla viestiä

Humilton kirjoitti:
Olen huolestunut ihmiskunnan tulevaisuudesta.

Minäkin olen. Sinkkuna voisi laittaa lanttinsa likoon matofarmin puolesta...
Takaisin alkuun
Cityseepra

LähetäLähetetty: Tii Tam 18, 2011 14:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lyyleri kirjoitti:
Olisivatko oikeastaan siis romanikerjäläiset nykyajan "taivaan lintuja"? Vai sittenkin me itse, ylenmäärin ympäristöä kuluttavat ja piittaamattomat tavikset?

Mutta linnuista ainakin pähkinähakki ja närhi valmistautuvat tulevaan ja tekevät talvivarastoja. Very Happy Ise tykkään säilöä sieniä ja marjoja. Onko se sitten oikeastaan tuomittavaa...?
Takaisin alkuun
lyyleri

LähetäLähetetty: Tii Tam 18, 2011 22:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joopasenjoo ! Meijän huolet on meijän huolia...ne palajon ihimiskuntaa auttaa...mutta omalta osaltamme vaalikaamme luomakuntaa ja toinen toistamme...ja tyytykäämme edes johonkin tasoon !!
Takaisin alkuun
Arbra

LähetäLähetetty: Kes Tam 19, 2011 9:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sidottu kirjoitti:
Ihminen ei voi elää niin kuin lintu, enkä koskaan ole huomannut Jumalan pitävän huolta kenestäkään. Me olemme itse vastuussa omista toimistamme ja valinnoistamme, Jumalan taakse on kenenkään turha piiloutua.

Minä olen sen taivaan lintu -kohdan ymmärtänyt aina niin, että kun on sisäisesti asiat ovat hyvin, niin se vaikuttaa myös ulkoiseen hyvinvointiin. Eli sisältä päin pitäisi lähteä omaa elämäänsä parantamaan...

Ei huoli maailman tulevaisuudesta turhaa ole (olen minäkin huolissani), mutta kyllä minusta Lyylerin lausumasta voi omaksua vaikka sen, ettei pidä huolehtia liikaa - siis niin paljon, että lamaantuu täysin ja masentuu: aina on huolehdittu pahasta maailmasta, onko nyt sitten isompaa syytä olla huolissaan kuin ennen, sen näyttää tulevaisuus...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko -> Treffinurkka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

4000 euron laina

Hanki sinäkin ilmaiset kotisivut, ilmainen foorumi tai blogi