Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta
Tervetuloa keskustelemaan vanhoillislestadiolaisuudesta, uskosta ja elämästä. Kaikki asiallisesti keskustelevat ovat tervetulleita.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
 Viimeisimmät aiheet kotisivuilleViimeisimmät aiheet kotisivuille   

Iloa surussa

Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko -> Taukotupa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jemima
Vieras

LähetäLähetetty: Kes Maa 18, 2009 22:16    Viestin aihe: Iloa surussa Vastaa lainaamalla viestiä

- Äiti, mulla on finni kulmakarvan alla (teini 15w murheellisena).

- Ole iloinen, ettei se ole isovarpaassa, vaan kulmakarvan alla. Me iloitsemme koko perhe siitä, ettei se ole isovarpaassa!!!

*Tympeätä mutinaa* Njää-njää...
Takaisin alkuun
Jemima
Vieras

LähetäLähetetty: Kes Maa 18, 2009 22:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos nenäsi on iso ja ruma tursake, ole onnellinen pakarastasi, joka on täydellisen kaunis valioyksilö!
Takaisin alkuun
Jemima
Vieras

LähetäLähetetty: Kes Maa 18, 2009 22:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-Kuka on varastanut mun mantsan kirjan??? (teini 16w)

-Ai mantsan? Oo tyytyväinen, ettei matikan kirjaa oo viety!

-Ehe-ehe, mun pitää lukee kokeeseen....! Twisted Evil !

Arrow Löytyy pikkuveljeltä, hän oli ottanut sen iltalukemiseksi... Very Happy
Takaisin alkuun
Jemima
Vieras

LähetäLähetetty: Kes Maa 18, 2009 23:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-Äiti, täytätkö sä 45?

-Joo, isi kerto; mä olin jo unohtanu!

Ps. oikeestikki oon ties kuinka kauan tietämättäni jymäyttäny immeisiä iälläni; oon luullu olevani jo 45! Mutku ikä vaihtuu nykyään niin vinhalla vauhilla, ettei millään enää pysy perässä.

Pps. tavoitteena 20 tunnissa, zappadaa!
Takaisin alkuun
Bono

LähetäLähetetty: Kes Maa 18, 2009 23:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos saat 20 viestiä tunnissa, lupaan syödä tekarini!
Jemima
Vieras

LähetäLähetetty: Kes Maa 18, 2009 23:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pono. Jos pääs on halki, ni iloitse siitä, ettei jalkasi oo poikki!
Takaisin alkuun
Jemima
Vieras

LähetäLähetetty: Kes Maa 18, 2009 23:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pono. Jos vaimollas on pää kipeenä, ni iloitse pitkistä ja hyvistä yöunista. Cool
Takaisin alkuun
Jemima
Vieras

LähetäLähetetty: Kes Maa 18, 2009 23:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos sä Pono joskus myöhästyt töistä, ni riemuile lyhyemmästä työpäivästä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Mopin palsta - Keskustelua vanhoillislestadiolaisuudesta Foorumin päävalikko -> Taukotupa Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

4000 euron laina

Hanki sinäkin ilmaiset kotisivut, ilmainen foorumi tai blogi