finntbirds Foorumin päävalikko finntbirds
Suomalaisten Thunderbirdien Pesä

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy   
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
 Viimeisimmät aiheet kotisivuilleViimeisimmät aiheet kotisivuille   

takavaloista

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    finntbirds Foorumin päävalikko -> Kori
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
makkepuu

LähetäLähetetty: Tor Tou 08, 2008 12:25    Viestin aihe: takavaloista Vastaa lainaamalla viestiä

minä vuonna noiden mn12 tbirdien takavalot alkoi palaa kokomatkalta? olisiko helppo toteuttaa itse?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti IRC-Galleria MSN Messenger
juhnis

LähetäLähetetty: Tor Tou 08, 2008 10:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

1992.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
arrakis
Site Admin

LähetäLähetetty: Per Tou 09, 2008 5:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kylläpä jenkeissä hemmot ovat paljonkin muuttaneet noita...pistä SCCoA:lle hakuun tuo rear lights, niin varmaan löytää faktaa paljon.
*Audi A4 3.0 V6 "käyttis"*
* Ex-Thunderbird LX 4.6L Sport '97 *
* Ex-Thunderbird HT '65 Mr-rek. *
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Fomoko

LähetäLähetetty: Kes Elo 06, 2008 4:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Myös tuota tullut muun muassa itse mietittyä kannattaako/pystyykö itse noita "takaheijastimia" alkaa turata palamaa? pelti siellä näyttää takana olevan mikä ei nyt itsessään mikään ongelma ole mutta löytyykö käykö tuohon tilalle jostain valmiit kokomatkalta palavat takavalot?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
makkepuu

LähetäLähetetty: Kes Elo 06, 2008 7:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

itse luovuin ajatuksesta, olen nähnyt yhdet missä oli 5W polttimo keskellä valoa, ei näyttänyt oikeen miltään. helpoin taitaisi olla ottaa '92 -> mallisesta takaluukku -ja valot, tulee kokopalavat heijastimet mutta takavalot joutuu vaihtaan myös, ulkoprofiililtaan vähän erilaiset mutta asennusreiät näyttäis aivan samoilta. samoin luulen että luukku istuu vanhemman mallisen kontinpäälle, joku joka paremmin tietää korjatkoon jos meni hutiin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti IRC-Galleria MSN Messenger
Fomoko

LähetäLähetetty: Tor Elo 07, 2008 10:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu ei nyt ihan niin hienot ole että pelkästään sen takia vaihtaisin takaluukun ja valot kun molemmat on siistit ja ehjät omassani. Lähinnä tuota ratkaisua hain että onko niihin heijastimiin upoteltu itse polttimoita ja millä kokemuksella, yksi polttimo tuskin riittää kuten jo mainitsit. Pitää tutkia kun pääsee ens viikolla taas vapaille tuota asiaa lähemmin.
Takaisin alkuun
Jtl

LähetäLähetetty: Tor Elo 07, 2008 8:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joskus meinasin kokeilla jouluvaloilla laittaa takavalot.Ohan niissä valmiina ledit ja piuhat . Mutta emäntä ei antanu pätkiä valosarjaansa.... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Fomoko

LähetäLähetetty: Maa Elo 11, 2008 5:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hullu ajatus, toisaalta niin hullu että on kokeilun arvoinen kirpparilta löytyi "kirkkaat" jouluvalot joista puuttui muuntaja(maksoi 1e). Virtaa näytti tarvitsevan vaan 9v joten saa nähdä kestääkö 12v järjestelmässä vai palaako vaan kirkkaammin Very Happy kuitenkin ovat ns. kahdeksan valon sarjoissa joten pitäis valojen määrän riittää.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    finntbirds Foorumin päävalikko -> Kori Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

4000 euron laina

Hanki sinäkin ilmaiset kotisivut, ilmainen foorumi tai blogi