| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
makkepuu

|
Lähetetty: Tor Tou 08, 2008 12:25 Viestin aihe: takavaloista |
|
|
| minä vuonna noiden mn12 tbirdien takavalot alkoi palaa kokomatkalta? olisiko helppo toteuttaa itse? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
juhnis
|
Lähetetty: Tor Tou 08, 2008 10:37 Viestin aihe: |
|
|
1992. _________________ T-BIRD 1992 V8
FORD EXPLORER XLT 4.0 1996
DODGE RAM VAN 1989 318 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
arrakis Site Admin

|
Lähetetty: Per Tou 09, 2008 5:20 Viestin aihe: |
|
|
Kylläpä jenkeissä hemmot ovat paljonkin muuttaneet noita...pistä SCCoA:lle hakuun tuo rear lights, niin varmaan löytää faktaa paljon. _________________ *Mercury Cougar '69 351W + FMX + 9"*
* Thunderbird SC '90. Omistuksessa vuodesta 1999 *
*Ford Mustang GT '88 306 cid*
*Audi A4 3.0 V6 "käyttis"*
* Ex-Thunderbird LX 4.6L Sport '97 *
* Ex-Thunderbird HT '65 Mr-rek. * |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Fomoko
|
Lähetetty: Kes Elo 06, 2008 4:37 Viestin aihe: |
|
|
| Myös tuota tullut muun muassa itse mietittyä kannattaako/pystyykö itse noita "takaheijastimia" alkaa turata palamaa? pelti siellä näyttää takana olevan mikä ei nyt itsessään mikään ongelma ole mutta löytyykö käykö tuohon tilalle jostain valmiit kokomatkalta palavat takavalot? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
makkepuu

|
Lähetetty: Kes Elo 06, 2008 7:37 Viestin aihe: |
|
|
| itse luovuin ajatuksesta, olen nähnyt yhdet missä oli 5W polttimo keskellä valoa, ei näyttänyt oikeen miltään. helpoin taitaisi olla ottaa '92 -> mallisesta takaluukku -ja valot, tulee kokopalavat heijastimet mutta takavalot joutuu vaihtaan myös, ulkoprofiililtaan vähän erilaiset mutta asennusreiät näyttäis aivan samoilta. samoin luulen että luukku istuu vanhemman mallisen kontinpäälle, joku joka paremmin tietää korjatkoon jos meni hutiin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Fomoko
|
Lähetetty: Tor Elo 07, 2008 10:45 Viestin aihe: |
|
|
| Juu ei nyt ihan niin hienot ole että pelkästään sen takia vaihtaisin takaluukun ja valot kun molemmat on siistit ja ehjät omassani. Lähinnä tuota ratkaisua hain että onko niihin heijastimiin upoteltu itse polttimoita ja millä kokemuksella, yksi polttimo tuskin riittää kuten jo mainitsit. Pitää tutkia kun pääsee ens viikolla taas vapaille tuota asiaa lähemmin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jtl

|
Lähetetty: Tor Elo 07, 2008 8:08 Viestin aihe: |
|
|
Joskus meinasin kokeilla jouluvaloilla laittaa takavalot.Ohan niissä valmiina ledit ja piuhat . Mutta emäntä ei antanu pätkiä valosarjaansa....  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Fomoko
|
Lähetetty: Maa Elo 11, 2008 5:24 Viestin aihe: |
|
|
Hullu ajatus, toisaalta niin hullu että on kokeilun arvoinen kirpparilta löytyi "kirkkaat" jouluvalot joista puuttui muuntaja(maksoi 1e). Virtaa näytti tarvitsevan vaan 9v joten saa nähdä kestääkö 12v järjestelmässä vai palaako vaan kirkkaammin kuitenkin ovat ns. kahdeksan valon sarjoissa joten pitäis valojen määrän riittää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|