| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
MSSC90
|
Lähetetty: Lau Hel 07, 2009 7:28 Viestin aihe: jarrut puoltaa |
|
|
| No moi kaikille!. Onko kellään ollu samanlaista jarru ongelmaa kuin mulla ,nimittäin nopeasti kun jarru poljinta näpäyttää jalalla,niin koko autoa nykäisee vasemmalle aivan kuin jarruja ei ois kuin vasemmassa etu pyörässä,mutta abs tuntuis toimivan joka pyörässä ihan oikein,nimittäin rauhallisesti aloittamalla koko ajan raskaammin ja raskaammin jarruttaen kunnes absit rupee takomaan puoltamista ei esiinny no ehkä ihan vähän.Oon jo tarkistanut etu pyörän laakerit eikä väljää tunnu,vaikka kaksin käsin repii navasta(liekkö siellä kuula laakerit vai kiristettävät kartio rulla laakerit?)olen uusinut jarru palat ja putsannut männät sekä liuku tapit herkästi liikkuvaksi sitten vaihdoin levyt puolelta toiselle eikä auttanut,,, tänään ilmasin edestä ja takaa ... ei muutosta . Yks juttu kyllä vähän mietityttää,miksi tuo paine pumppu käy pidempään kuin ennen oiskohan ne pää sylinterin kumit sittenkin menny vaihtoon .???????.onko kokemuksia tällasesta kellään? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jiipee
|
Lähetetty: Sun Hel 08, 2009 7:37 Viestin aihe: |
|
|
| Moi vaan. Olen tainnut viettää liikaa aikaa SCCoA:n sivuilla, kun rupeaa suomalaiset osien nimet unohtumaan, mutta sulla voisi puoltamisen aiheuttaa strut rod puslat. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
MSSC90
|
Lähetetty: Per Hel 20, 2009 9:09 Viestin aihe: jarrut |
|
|
| Suur kiitos jiipeelle,ne ei ollu sitte jarrut jotka teki sen puoltamisen,vaan juuri ne reaktio tankojen etu pään puslat.Ei niissä mitään päällisin puolin vikaa näyttänyt olevan,kun paikoillaan jarru päällä revitteli ihan saman lailla antoivat joustoa kummallakin puolella.Hyvä ja vielä kerran thanks. Ne uudet tilasin sitte trade partsista eikä maksanu,kun jotain oisko ollu 60euroo yhteensä niin entiset oli kumia ja nää en tiiä mitä ainetta ,mutta siniset ja helevetin kovat ovat eli hyvät....thanks. ps missähän kaikki ovat ,kun on niin hiljaista palstoilla liekkö talvi vai mikä??? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
oVerhead`camshafT

|
Lähetetty: Lau Hel 21, 2009 2:53 Viestin aihe: Re: jarrut |
|
|
| MSSC90 kirjoitti: | | ps missähän kaikki ovat ,kun on niin hiljaista palstoilla liekkö talvi vai mikä??? |
Kaikki taitavat olla ulkosalla cruisailee ja polttelemas kumeja!
... Ja hyvä että palikkaa on postissa tulossa! _________________
# V8 '95 LX tipu ~ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|