| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Jekku

|
Lähetetty: Kes Elo 17, 2011 4:56 Viestin aihe: |
|
|
| Jälleen extra tyhmä kysymys, miten tuo niskatuki lähtee irti, vemputtelin kemputtelin väänsin ja käänsin mutta ei lähtenyt, onko siinä jokin kiinnitys penkin sisällä? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jiipee
|
Lähetetty: Kes Elo 17, 2011 8:26 Viestin aihe: |
|
|
| Luultavasti se niskatuki lähtee irti, kun irrottaa sieltä sisältä sen lukitussokan. Joutuu avaamaan penkin verhoilua jonkin verran. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jekku

|
Lähetetty: Per Elo 19, 2011 9:52 Viestin aihe: |
|
|
| Juu kiitoksia näin taitaa olla, no ei muuta kuin kokeileen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aako
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
arrakis Site Admin

|
Lähetetty: Tii Tam 24, 2012 9:58 Viestin aihe: |
|
|
Onnea hankinnasta ja tervetuloa foorumille!  _________________ *Mercury Cougar '69 351W + FMX + 9"*
* Thunderbird SC '90. Omistuksessa vuodesta 1999 *
*Ford Mustang GT '88 306 cid*
*Audi A4 3.0 V6 "käyttis"*
* Ex-Thunderbird LX 4.6L Sport '97 *
* Ex-Thunderbird HT '65 Mr-rek. * |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pantse65

|
Lähetetty: Tii Tam 24, 2012 11:33 Viestin aihe: |
|
|
onnittelut hankinnasta...Paronin kanssa on mukava tehdä kauppoja  _________________ Ford Mondeo 1.8TDCi STW -09
viri PÖSÖ 242hp V6
Honda cbr 1100 xx (165hp takap.)
Ex Mustang svt cobra -96
Ex thunderbird sc -94 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
testaaja Site Admin
|
Lähetetty: Tii Tam 24, 2012 4:41 Viestin aihe: |
|
|
Tervetuloa, mukava kun noita "vähemmän" suosittuja mallejakin harrastetaan.
Hauska sattuma sinällään, töihin toi joku vanhoja v8:ja niin oliskohan ollut juttu Raumalta jossa on tuo samainen auto ueammassakin kuvassa.
Itse asiassa, keskiaukeama kuvassakin oli joku tuon näköinen, mahtokohan olla sama? Täytyy huomanna kattoa tarkemmin. _________________ 1973 Mercury Cougar Convertible
ex 1989 Tbird SC
ex 1967 Mercury Cougar XR7
ex 1971 Ford Thunderbird Landau |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aako
|
Lähetetty: Tii Tam 24, 2012 10:05 Viestin aihe: |
|
|
| testaaja kirjoitti: | Tervetuloa, mukava kun noita "vähemmän" suosittuja mallejakin harrastetaan.
Hauska sattuma sinällään, töihin toi joku vanhoja v8:ja niin oliskohan ollut juttu Raumalta jossa on tuo samainen auto ueammassakin kuvassa.
Itse asiassa, keskiaukeama kuvassakin oli joku tuon näköinen, mahtokohan olla sama? Täytyy huomanna kattoa tarkemmin. |
Sitä lehteä ei tietystikään saa millään kynsiin, siis tänne mulle... Mikä numero? jos jostaki sattus löytymään...
Miksihän lie vähemmän suosittu? En ole itse koskaan hirveesti Thunderbirdeille lämmennyt, vaan tämä kolahti välittömästi!
Onko yksilön historiasta kellään tietoa?? Mulla ei ole mitään hajua kuin viime viikollopusta asti  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
arrakis Site Admin

|
Lähetetty: Kes Tam 25, 2012 11:00 Viestin aihe: |
|
|
No nyt loksahti palaset yhteen!
Voin sanoa, että olen istunut pikkupoikana, noin 5-vuotiaana tuon T-birdin etupenkillä!
Omistaja asui aivan meidän vieressä isossa talossa ja tipu oli siinä pihassa usein. Siinä sitä sitten pikkukölvinä ihmeteltiin ja ihailtiin. _________________ *Mercury Cougar '69 351W + FMX + 9"*
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
testaaja Site Admin
|
Lähetetty: Kes Tam 25, 2012 5:11 Viestin aihe: |
|
|
| Aako kirjoitti: | | testaaja kirjoitti: | Tervetuloa, mukava kun noita "vähemmän" suosittuja mallejakin harrastetaan.
Itse asiassa, keskiaukeama kuvassakin oli joku tuon näköinen, mahtokohan olla sama? Täytyy huomanna kattoa tarkemmin. |
Sitä lehteä ei tietystikään saa millään kynsiin, siis tänne mulle... Mikä numero? jos jostaki sattus löytymään...
Miksihän lie vähemmän suosittu? En ole itse koskaan hirveesti Thunderbirdeille lämmennyt, vaan tämä kolahti välittömästi!
Onko yksilön historiasta kellään tietoa?? Mulla ei ole mitään hajua kuin viime viikollopusta asti  |
Lehden nro on 8/83, tapahtumana Rauma cruising.
Autosta 3-kuvaa ja kuvatekstinä ainoastaan "´77 Thunderbird"
Keskiaukeama jota muistelin oli eri lehti ja eri auto.
Tuohon miksi vähemmän suosittu on vaikea vastata, useimmiten ihmiset haluavat tbirdeistä alkupään malleja, näitä kaksipaikkaisia, square-birdejä ja bullet-birdejä sekä MN12-koriset ovat varmaan seuraavina haluttavuus mittarilla. Ehkä yhtenä seikkana on 1970-luku, kaikki ajattelee ettei silloin, ainakaan puolenvälin jälkeen tullu yhtään hienoa autoa. _________________ 1973 Mercury Cougar Convertible
ex 1989 Tbird SC
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aako
|
Lähetetty: Kes Tam 25, 2012 11:06 Viestin aihe: |
|
|
| testaaja kirjoitti: | | Aako kirjoitti: | | testaaja kirjoitti: | Tervetuloa, mukava kun noita "vähemmän" suosittuja mallejakin harrastetaan.
Lehden nro on 8/83, tapahtumana Rauma cruising.
Autosta 3-kuvaa ja kuvatekstinä ainoastaan "´77 Thunderbird"
Keskiaukeama jota muistelin oli eri lehti ja eri auto.
Tuohon miksi vähemmän suosittu on vaikea vastata, useimmiten ihmiset haluavat tbirdeistä alkupään malleja, näitä kaksipaikkaisia, square-birdejä ja bullet-birdejä sekä MN12-koriset ovat varmaan seuraavina haluttavuus mittarilla. Ehkä yhtenä seikkana on 1970-luku, kaikki ajattelee ettei silloin, ainakaan puolenvälin jälkeen tullu yhtään hienoa autoa. |
Mua se ei häiritte yhtään, eipähän ole samanlaisia jokapäivä vastassa
Eihä tuommosta hommata siksi, että se ois muille mieluinen, vaan omaksi iloksi !!
Voisittako vaikka yyveenä panna tarkempaa tietoa kiesin aikaisemmista omistajista ja historiasta sen, mitä on tiedossa, kiinnostaa pirusti, ku ei noita iha jokapoika ole suomessa uutena ostanu! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
testaaja Site Admin
|
Lähetetty: Maa Tam 30, 2012 12:12 Viestin aihe: |
|
|
Uusi omistaja HEP! Haettiin MrFairlanelta lauantaina SC tänne kärjikseen, täytyy tehä rouvalle siitä kesäkiesi.  _________________ 1973 Mercury Cougar Convertible
ex 1989 Tbird SC
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
arrakis Site Admin

|
Lähetetty: Maa Tam 30, 2012 6:47 Viestin aihe: |
|
|
| testaaja kirjoitti: | Uusi omistaja HEP! Haettiin MrFairlanelta lauantaina SC tänne kärjikseen, täytyy tehä rouvalle siitä kesäkiesi.  |
No niin, vihdoin saitte sen SC:n talouteen. Siitä kiva peli emännälle kauppakassiksi.
Jos on osatarpeita, niin hätyyttele.  _________________ *Mercury Cougar '69 351W + FMX + 9"*
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jukka
|
Lähetetty: Sun Hel 05, 2012 11:06 Viestin aihe: |
|
|
| testaaja kirjoitti: | Uusi omistaja HEP! Haettiin MrFairlanelta lauantaina SC tänne kärjikseen, täytyy tehä rouvalle siitä kesäkiesi.  |
http://www.youtube.com/watch?v=B97aLx17iR8 _________________ -Jukka- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pantse65

|
Lähetetty: Sun Hel 05, 2012 9:56 Viestin aihe: |
|
|
eiköhän tolla kauppaan kerkeä  _________________ Ford Mondeo 1.8TDCi STW -09
viri PÖSÖ 242hp V6